En mandagstur

Jeg gik jo hjem fra vaerkstedet efter at have afleveret min paa-vej-i-overgangsalderen-bil.

Det er ikke verdens mest spaendende tur, i hvert fald ikke naar man gaar den korteste vej, men et par billeder blev det da til.

Jeg har vist en gang faaet af vide hvilken slags frugt dette er, men jeg har glemt det igen, saa hvis der er nogen der kan hjaelpe bliver jeg glad 🙂

Det her naaletrae synes jeg ser saa sjovt ud, det har helt bare grene og saa forenden af disse bare grene er der en masse smaagrene fyldt med naale.

Saa kom jeg til at kigge paa husene jeg gik forbi, der er mange i samme stil, og saa er der lige nogle aeldre som ikke er blevet revet ned endnu, det er de mest spaendende

Det her synes jeg er helt fantastisk, paa en stor stor grund og med det store gamle krogede egetrae i forhaven

og en skoen detalje fra muren ud mod vejen

Jeg kom selvfoelgelig ogsaa forbi de helt typiske huse


D
et er helt synd for de aeldre huse at trenden i en del aar har vaeret at rive de gamle huse ned og bygge en nyt stort i 2 etager, som paa billedet med det store brune hus og det lille lyse.

Naar man saa har 3 nabo grunde hvor dette er sket, saa ser det saaledes ud

Det er selvfoelgelig nemt hvis man skal laane en kop sukker, man kan bare raabe ud af vinduet og naesten raekke koppen ud, eller hvis man skal have pudset vinduer, een stige og saa kan vinduespudseren naa begge huse paa een gang!

Saa var jeg naesten hjemme og jeg blev naesten ikke vaad for det begyndte foerst at smaaregne da jeg var 10 minutter fra doeren 🙂

5 responses to “En mandagstur

  1. Frugten er slet & ret – FIGEN 🙂

  2. Tak Helle, og velkommen til 🙂

  3. Fordelen ved det sidste bitte hus må være den lille og nemme have 😉

  4. Takker Susan 😉

  5. Ja det er en figen. Den smager fantastisk plukket lige fra træet. Spis den endelig. Jeg er ny på din blog. Hvor bor du?? Sådan at ha’ friske figner lige ved hånden.

Skriv et svar

