Er den ægte?

Det tænkte både Cathrine og jeg da vi kom forbi denne blomst en dag i påskeferien. Vi var helt henne og røre ved den, for den ser ikke helt ægte ud. Jeg tror jeg har den med den plante ligesom jeghar det med brændende kærlighed, den bliver jeg også altid nødt til at røre ved for at sikre mig den er ægte!

Jeg tror bla. det er den store kontrast mellem bladenes farve og blomstens farve, der betød at vi bare ikke kunne forstå at dette er en ægte blomst. Naturen er forunderlig.

Skriv et svar

